Katalog firm

WYSZUKAJ FIRMĘ
W TWOJEJ OKOLICY

Informacje

Portal Pogrzebowy

Idea narodziła się dzięki długoterminowej i szczegółowej analizie branży usług internetowych, a konkretnie wyszukiwarek danych przedsiębiorstw działających na terenie naszego kraju. Sam pomysł w trakcie tego procesu mocno ewoluował i dojrzał, a jego wizja stała się klarowna i konkretna. Staraliśmy się znaleźć niszę spośród stale rozwijającej się grupy wyszukiwarek internetowych, a tym samym zaspokoić potrzeby potencjalnych klientów. Śmierć bliskiej osoby i odpowiedzialność za uroczystości pogrzebowe uzmysłowiła nam jak trudne to są chwile i jak wiele spraw musi załatwić rodzina zmarłego w tym ciężkim momencie. Paradoksalnie te tragiczne wydarzenia uzmysłowiły nam jak bardzo potrzebny jest taki portal. Dzięki zdobytej wiedzy podczas szeregu szkoleń uznaliśmy, że chcemy poświecić się temu i stworzyć wyszukiwarkę w branży funeralnej. Niestety śmierć jest nie odłącznym elementem świata, w którym żyjemy i prędzej czy później będziemy musieli zmierzyć się z pochówkiem kogoś bliskiego. Często ta przykra chwila nas zaskakuje, a my nie jesteśmy przygotowani, aby pochować osobę i załatwić szereg niezbędnych formalności. W tych trudnych chwilach poprzez nasz portal chcemy pomóc rodzinie w zdobyciu wiedzy o załatwieniu wszystkich spraw związanych z pogrzebem w szybki i komfortowy sposób. Dzięki naszemu portalowi rodzina może zapoznać się również z ofertą firm powiązanych z tą branżą na terenie całego kraju. Firmy rejestrują się bezpłatnie na naszym portalu i przedstawiają swoją ofertę. Na myśli mamy zakłady pogrzebowe, zakłady kamieniarskie, krematoria, producentów trumien, producentów urn, kwiaciarnie.

1. KATALOG FIRM

Pierwszym etapem jest rejestracja użytkownika, który chce reklamować swoją firmę na naszym portalu. Klient wypełnia następujące rubryki w formularzu: imię, nazwisko, nazwa firmy, nip, regon, adres e-mail. Po dokonaniu rejestracji na jego adres e-mail wysyłane jest hasło do jego konta w naszym portalu. Po zalogowaniu na swoje konto użytkownik może bezpłatnie umieścić na portalu informacje dotyczące swojej działalności w formie wizytówki takie jak: kontakt, o firmie, oferta, galeria zdjęć. Wizytówki firm będą prezentowane na portalu w formie spisu. Możliwe jest zawężanie liczby wyświetlanych firm przy pomocy wyszukiwarki oraz mapy, tak aby ułatwić użytkownikowi odnalezienie interesującej go firmy z jego regionu. Zamówienie usługi wyświetlania wizytówki firmy użytkownik dokonuje przez wybór płatności w celu otrzymania kodu umożliwiającego dodanie reklamy swojej firmy na naszym portalu. Klient będzie miał do wyboru 3 rodzaje wizytówek, które w zależności od ceny będą oferowały określone funkcje. Typy wizytówek różnią się od siebie funkcjonalnie. Podstawowa z nich jest całkowicie darmowa oraz dostępna dla użytkowników na nieograniczony czas. Wyższe typy zawierają szereg bogatych możliwości, dlatego będą znacznie atrakcyjniejsze z marketingowego i użytkowego punktu widzenia partnerów biznesowych. Proponujemy następujące rodzaje wizytówek: 1. Pakiet standard: podstawowy wpis w katalogu firm, podstawowe dane kontaktowe i dane adresowe, liczba znaków w zakładce o firmie, ileś znaków w ofercie, wizytówka firmy, widoczność w katalogu firm, widoczność na mapie, logo, 1 zdjęcie w galerii, 1 załącznik, formularz kontaktu, pozycja w katalogu i wynikach wyszukiwania na dole. 2. Pakiet premium: pakiet standard + 3 zdjęcia w galerii, 3 załączniki, 10 produktów lub usług, pozycja w katalogu i wynikach wyszukiwania ponad wizytówkami Standard, pomoc techniczna przez e-mail. 3. Pakiet ekskluzywny: pakiet premium + 10 zdjęć w galerii, 10 załączników, 30 produktów lub usług, pozycja w katalogu i wynikach wyszukiwania ponad wizytówkami Premium, promowanie produktów lub usług na stronie głównej portalu, pomoc techniczna przez e-mail i telefon. Wszystkie funkcje portalu łącznie z wizytówkami są obecnie całkowicie za darmo z uwagi na okres testowania i sprawdzania portalu! Gorąco zachęcamy do rejestracji! W katalogu zamieszczane są faktyczne produkty i usługi oferowane przez firmy wraz z ceną. Internauta po zapoznaniu się z produktem lub usługą (treść, zdjęcia etc.) może nawiązać kontakt z firmą (w naszym przykładzie z producentem trumien, firmą pogrzebową, zakładem kamieniarskim czy kwiaciarnią) i rozpocząć rozmowy handlowe. Przy pomocy wygodnego formularza kontaktu, strony dokonają ustaleń przez Internet, bądź umówią się na spotkanie osobiste. Funkcjonalność ta pozwoli internautom wyszukać i porównywać ze sobą produkty/usługi różnych firm (np. trumny dębowe w danym przedziale cenowym z danego regionu). Wszyscy użytkownicy będą mogli skorzystać z dowolnego pakietu za dramo. Wizytówka każdej firmy będzie podlegała ocenie przez internautów korzystających z ich usług. Użytkownicy portalu mogą ocenić firmę dzięki wyborze gwiazdki w skali od 1 do 5. Firmy osiągające najlepszą ocenę i ilość gwiazdek uzyskują status Lider branży w naszym serwisie. Firma, która skorzysta z tej możliwości znajdzie się w gronie 20 najlepszych firm w danej branży, znajdujących się w danym rejonie Polski. Wyszukiwarka automatycznie będzie wyrzucała jej ofertę na pierwszej stronie z danego regionu kraju na pierwszych pozycjach. Ponadto każda firma mająca status Lidera branży będzie w ciągu miesiąca mogła wyświetlać przez 5 dni swój baner reklamowy na stronie głównej. Ilość firm chcących skorzystać z usługi jest nieograniczona, każdy baner będzie wyświetlany przez określony czas na stronie głównej naszego portalu. Z usługi mogą korzystać tylko klienci posiadający pakiet premium lub ekskluzywny. Dla 5 firm, które uzyskały w danym miesiącu największą ilość pozytywnych ocen przewidzieliśmy darmowy dostęp do usługi Lidera branży. Ich usługa będzie aktywna przez pełny miesiąc. W kolejnym miesiącu prezentowanych będzie 5 firm, które zdobyły najlepsze oceny za poprzedni miesiąc.

Ocena firm

Ważnym aspektem nadającym wiarygodność firm są oceny wystawiane przez internautów. Oceny będą przyznawane w 3 obiektywnych i niezwiązanych ze sobą kategoriach: 1. Jakość produktów i usług (1-5). 2. Kontakt z firmą (1-5). 3. Stosunek jakości do ceny (1-5).

2. KSIĘGA PAMIĘCI

Jest to usługa kierowana do osób chcących zamieścić informację na temat zmarłej osoby w naszym portalu. Użytkownik może dodać zdjęcie zmarłej osoby. Niezbędne jest wpisanie imienia, nazwiska oraz wieku osoby zmarłej, opcjonalnie może umieścić datę śmierci oraz miejscowość spoczynku. Księga pamięci stanowić będzie internetowy profil osoby zmarłej. Założyć i prowadzić ją może rodzina lub bliscy osoby zmarłej. W księdze pamięci może być biografia, zdjęcia oraz lokalizacja miejsca spoczynku zmarłego. Ponadto oprócz zdjęcia osoby zmarłej użytkownik będzie mógł umieścić zdjęcie nagrobka zmarłego. Pragniemy również zamieszczać na bieżąco informacje o osobach znanych, które zmarły.

Kody QR

Każda księga pamięci udostępnia rodzinie zmarłej osoby specjalnie wygenerowany kod QR, który następnie będzie można wydrukować i zamontować na nagrobku. Osoby odwiedzające grób, będą go mogły zeskanować swoim telefonem, po czym automatycznie uruchomi się profil w księdze pamięci. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW I USŁUG W ramach pakietu Premium oraz Ekskluzywnego (jak to opisano w pkt 1) firmy będą mogły nie tylko dodawać informacje o firmie, ale także konkretne produkty i oferty. Nawiązywanie kontaktów handlowych będzie się odbywać w następujące sposoby: 1. Poprzez wizytówkę firmy, na której zamieszczony będzie przycisk otwierający formularz kontaktu. Dzięki temu internauta będzie mógł skontaktować się z wybraną firmą zadając dowolne pytanie. Ta forma będzie dostępna niezależnie od typu wizytówki jaki posiada dana firma. 2. Poprzez stronę konkretnego produktu lub usługi. W tym przypadku internauta najpierw wyszukuje interesujący go produkt lub usługę – np. trumnę dębową – następnie przy pomocy formularza nawiązuje kontakt z firmą w temacie danego produktu lub usługi.